REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO
Chillblast z 23 listopada 2016 r.
I. Definicje
Użyte w Regulaminie pojęcia oznaczają:
1. Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, która dokonuje Zamówienia w ramach Sklepu;
2. Kodeks Cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. Nr 16, poz. 93 ze zm.);
3. Regulamin – niniejszy Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną w ramach sklepu internetowego Chillblast;
4. Sklep Internetowy (Sklep) – serwis internetowy dostępny pod www.chillblast.pl, za pośrednictwem którego Klient może w szczególności składać Zamówienia;
5. Towar – produkty prezentowane w Sklepie Internetowym;
6. Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży Towarów w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, zawarta pomiędzy podmiotem prowadzącym sklep internetowy IT TECH SERVICES sp. z o.o. a Klientem, zawierana z wykorzystaniem serwisu internetowego Sklepu;
7. Ustawa o prawach konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r. poz. 827);
8. Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną – ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.);
9. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy sprzedaży, określające w szczególności rodzaj i liczbę Towaru.
10. Producent- podmiot tożsamy ze sklepem internetowy- określenie używane w odniesieniu do sytuacji kiedy w niniejszym regulaminie mowa o odpowiedzialności za wady rzeczy sprzedanej lub gwarancję.
II. Postanowienia ogólne
§ 1.
Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego dostępnego pod www.chillblast.pl.
§ 2.
Niniejszy Regulamin jest regulaminem, o którym mowa w art. 8 Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
§ 3.
Sklep internetowy, działający pod www.chillblast.pl., prowadzony jest przez IT TECH SERVICES sp. z o.o., ul. Kościelna 1, 44-200 Rybnik, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców w Sądzie Rejonowym Gliwice X Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000652526, kapitał zakładowy w kwocie 5000zł opłacony w całości, REGON: 366092524, NIP: 6423198917
§ 4.
Niniejszy Regulamin określa w szczególności:
a) zasady dokonywania rejestracji i korzystania z konta w ramach sklepu internetowego;
b) warunki i zasady dokonywania elektronicznej rezerwacji produktów dostępnych w ramach sklepu internetowego;
c) warunki i zasady składania drogą elektroniczną Zamówień w ramach sklepu internetowego;
d) zasady zawierania Umów sprzedaży z wykorzystaniem usług świadczonych w ramach Sklepu Internetowego.
§ 5.
Korzystanie ze sklepu internetowego jest możliwe pod warunkiem spełnienia przez system teleinformatyczny, z którego korzysta Klient następujących minimalnych wymagań technicznych:
a) korzystanie ze Sklepu Internetowego jest możliwe za pomocą każdego urządzenia elektronicznego obsługującego jakąkolwiek przeglądarkę internetową.
§ 6.
W celu korzystania ze Sklepu Internetowego Klient powinien we własnym zakresie uzyskać dostęp do stanowiska komputerowego lub urządzenia końcowego z dostępem do Internetu.
§ 7.
1. Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa IT TECH SERVICES sp. z o.o. zastrzega sobie możliwość ograniczenia świadczenia usług za pośrednictwem Sklepu Internetowego do osób, które ukończyły wiek 18 lat. W takim przypadku potencjalni Klienci zostaną o powyższym powiadomieni.
2. Klienci mogą uzyskać dostęp do niniejszego Regulaminu w każdym czasie za pośrednictwem odsyłacza zamieszczonego na stronie głównej serwisu www.chillblast.pl oraz pobrać go i sporządzić jego wydruk.
3. Informacje o Towarach podane na stronach internetowych Sklepu, w szczególności ich opisy, parametry techniczne i użytkowe oraz ceny, stanowią zaproszenie do zawarcia umowy, w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego.
III. Zasady korzystania ze Sklepu Internetowego
§ 8.
Warunkiem rozpoczęcia korzystania ze Sklepu Internetowego jest rejestracja w jego ramach.
§ 9.
Rejestracja następuje poprzez wypełnienie i zaakceptowanie formularza rejestracyjnego, udostępnianego na jednej ze stron Sklepu.
§ 10
Warunkiem rejestracji jest wyrażenie zgody na treść Regulaminu oraz podanie danych osobowych oznaczonych jako obowiązkowe.
§ 11
1. IT TECH SERVICES sp. z o.o. może pozbawić Klienta prawa do korzystania ze Sklepu Internetowego, jak również może ograniczyć jego dostęp do części lub całości zasobów Sklepu Internetowego, ze skutkiem natychmiastowym, w przypadku naruszenia przez Klienta Regulaminu, a w szczególności, gdy Klient:
a) podał w trakcie rejestracji w sklepie internetowym dane niezgodne z prawdą, niedokładne lub nieaktualne, wprowadzające w błąd lub naruszające prawa osób trzecich,
b) dopuścił się za pośrednictwem sklepu internetowego naruszenia dóbr osobistych osób trzecich, w szczególności dóbr osobistych innych klientów sklepu internetowego,
c) dopuści się innych zachowań, które zostaną uznane przez IT TECH SERVICES sp. z o.o. w organizacji za zachowania niezgodne z obowiązującymi przepisami prawa lub ogólnymi zasadami korzystania z sieci Internet lub godzące w dobre imię IT TECH SERVICES sp. z o.o..
2. Osoba, która została pozbawiona prawa do korzystania ze sklepu internetowego, nie może dokonać powtórnej rejestracji bez uprzedniej zgody IT TECH SERVICES sp. z o.o..
§ 12
W celu zapewnienia bezpieczeństwa przekazu komunikatów i danych w związku ze świadczonymi w ramach Witryny usługami, Sklep internetowy podejmuje środki techniczne i organizacyjne odpowiednie do stopnia zagrożenia bezpieczeństwa świadczonych usług, w szczególności środki służące zapobieganiu pozyskiwania i modyfikacji przez osoby nieuprawnione danych osobowych przesyłanych w Internecie.
§ 13
Klient zobowiązany jest w szczególności do:
a) niedostarczania i nieprzekazywania treści zabronionych przez przepisy prawa, np. treści propagujących przemoc, zniesławiających lub naruszających dobra osobiste i inne prawa osób trzecich,
b) korzystania ze Sklepu internetowego w sposób nie zakłócający jego funkcjonowania, w szczególności poprzez użycie określonego oprogramowania lub urządzeń,
c) niepodejmowania działań takich jak: rozsyłanie lub umieszczanie w ramach Sklepu internetowego niezamówionej informacji handlowej (spam),
d) korzystania ze Sklepu internetowego w sposób nieuciążliwy dla innych klientów oraz dla IT TECH SERVICES sp. z o.o.,
e) korzystania z wszelkich treści zamieszczonych w ramach Sklepu internetowego jedynie w zakresie własnego użytku osobistego,
f) korzystania ze Sklepu internetowego w sposób zgodny z przepisami obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej prawa, postanowieniami Regulaminu, a także z ogólnymi zasadami korzystania z sieci Internet.
IV. Procedura zawarcia Umowy sprzedaży
§ 14
W celu zawarcia Umowy sprzedaży za pośrednictwem Sklepu internetowego należy wejść na stronę internetową www.chillblast.pl, dokonać wyboru sprzętu elektronicznego, podejmując kolejne czynności techniczne w oparciu o wyświetlane Klientowi komunikaty oraz informacje dostępne na stronie.
§ 15
Wybór zamawianych Towarów przez Klienta jest dokonywany poprzez ich dodanie do koszyka.
§ 16
W trakcie składania Zamówienia – do momentu naciśnięcia przycisku „Zamawiam” – Klient ma możliwość modyfikacji wprowadzonych danych oraz w zakresie wyboru Towaru. W tym celu należy kierować się wyświetlanymi Klientowi komunikatami oraz informacjami dostępnymi na stronie.
§ 17
Po podaniu przez Klienta korzystającego ze Sklepu internetowego wszystkich niezbędnych danych, wyświetlone zostanie podsumowanie złożonego Zamówienia. Podsumowanie złożonego Zamówienia będzie zawierać informacje dotyczące:
a) przedmiotu zamówienia,
b) jednostkowej oraz łącznej ceny zamawianych produktów, w tym kosztów dostawy oraz dodatkowych kosztów (jeśli występują),
c) wybranej metody płatności,
d) wybranego sposobu dostawy,
e) czasu dostawy,
§ 18
W celu wysłania Zamówienia konieczne jest dokonanie akceptacji treści Regulaminu, podanie danych osobowych oznaczonych jako obowiązkowe oraz naciśnięcie przycisku „Zamawiam z obowiązkiem zapłaty”.
§ 19
Wysłanie przez Klienta Zamówienia stanowi oświadczenie woli zawarcia z IT TECH SERVICES sp. z o.o. Umowy sprzedaży, zgodnie z treścią Regulaminu. 1
§ 20
Po złożeniu Zamówienia, Klient otrzymuje wiadomość e-mail zatytułowaną [potwierdzenie zawarcia umowy zakupu ], zawierającą ostateczne potwierdzenie wszystkich istotnych elementów Zamówienia.
§ 21
Umowę traktuje się za zawartą z momentem otrzymania przez Klienta wiadomości e-mail, o której mowa powyżej.
§ 22
Umowa sprzedaży zawierana jest w języku polskim, o treści zgodnej z Regulaminem.
V. Dostawa
§ 23
Dostawa Towarów jest ograniczona do obszaru Rzeczpospolitej Polskiej i odbywa się pod adres wskazany przez Klienta w trakcie składania Zamówienia.
§ 24
Dostawa zamówionych Towarów odbywa się przesyłką kurierską lub inne metody dostawy jak np. dostawa transportem własnym lub możliwość osobistego odbioru. Koszty dostawy wynoszą https://chillblast.pl/delivery.html. Dodatkowo koszty dostawy zostaną wskazane w czasie składania Zamówienia.
§ 25
Termin realizacji dostawy wynosi od 3 do 14 dni roboczych licząc od dnia wysłania przez Klienta Zamówienia.
§ 26
Klienci mogą uzyskać dostęp do niniejszego Regulaminu w każdym czasie za pośrednictwem odsyłacza zamieszczonego na stronie głównej serwisu www.chillblast.pl oraz pobrać go i sporządzić jego wydruk.
§ 27
Utrwalenie, zabezpieczenie, udostępnienie oraz potwierdzenie Klientowi istotnych postanowień Umowy sprzedaży Towarów następuje poprzez przesłanie Klientowi na podany adres e-mail oraz poprzez dołączenie do przesyłki zawierającej Towar wydruku potwierdzenia, specyfikacji Zamówienia oraz faktury VAT.
VI. Ceny i metody płatności
§ 28
Ceny Towarów podawane są w złotych polskich i zawierają wszystkie składniki, w tym podatek VAT (z wyróżnieniem wysokości stawki), cła oraz wszelkie inne składniki.
§ 29
Klient ma możliwość uiszczenia ceny:
a) przelewem na numer konta bankowego,
b) płatnością w systemie PayPal
VII. Prawo odstąpienia od umowy
§ 30
Klient ma prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
§ 31
Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia odbioru Towaru.
§ 32
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Klient musi poinformować Sklep o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną).
§ 33
Klient może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy umieszczonego na naszej stronie internetowej.
§ 34
Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby Klient wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego Klientowi prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
§ 35
W celu zwrotu Towaru w przypadku odstąpienia od umowy Klient musi posiadać oryginalne opakowanie Towary z wszystkimi jego elementami. Jeśli Klient nie posiada opakowania może zakupić takie opakowanie u producenta w kwocie 100,00 złotych.
§ 36
Klient ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie uszkodzenia Towaru wskutek użycia do jego transportu nieoryginalnego opakowania.
Skutki odstąpienia od umowy
§ 37
W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Klientowi wszystkie otrzymane od Klienta płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sklep),
§ 38
Klient zwraca otrzymany Towar niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o decyzji Klienta o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy.
§ 39
Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Klienta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że klient wyraźnie wyraził zgodę na inne rozwiązanie. Klient w każdym przypadku nie ponosi żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
VIII. Reklamacje dotyczące Towarów
§ 40
IT TECH SERVICES sp. z o.o. jako sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, z tytułu rękojmi za wady w zakresie określonym w Kodeksie Cywilnym, w szczególności w art. 556 oraz art. 556[1] - 556[3] Kodeksu Cywilnego.
§ 41
Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie, lub na podstawie niniejszego Regulaminu, należy kierować na adres bok@chillblast.pl. IT TECH SERVICES sp. z o.o. zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.
§ 42
IT TECH SERVICES sp. z o.o. jest producentem towarów. Producent ponosi odpowiedzialność z tytułu gwarancji sprzedanego Towaru na warunkach oraz przez okres wskazany w niniejszym regulaminie. Jeśli dokument gwarancyjny przewiduje taką możliwość, Klient może zgłaszać swoje roszczenia w ramach gwarancji bezpośrednio w autoryzowanym serwisie, który znajduje się w Rybniku przy ul. Kościelna 1.
§ 43
Gwarancja na zakupiony towar wynosi 5 lat, jednakże Producent odpowiada względem Klienta za wymianę części na swój koszt oraz robociznę i transport Towaru w dwóch kierunkach przez okres dwóch lat od dnia doręczenia towarów, pozostałe 3 lata Producent odpowiada tylko w odniesieniu do robocizny, koszt wymiany części oraz transport Towaru leży po stronie Klienta. Ponadto, każdy zakupiony komputer z logo Chillblast, posiada dożywotnie wsparcie techniczne przez telefon, email oraz przez zdalny pulpit.
§ 44
Klient powinien zachować oryginalne opakowanie Towaru w celu ułatwienia dostawy Towaru do serwisu. W przypadku, gdy Klient nie zachowa opakowania Towaru, a potem oddaje Towar do serwisu może zakupić oryginalne opakowanie za cenę 100,00 złotych.
§ 45
Jeżeli Klient odda do serwisu Towar w nieoryginalnym opakowaniu, a Towar ulegnie uszkodzeniu podczas transportu Producent nie będzie ponosić odpowiedzialności za wyrządzona tym szkodę.
§ 46
Klient ma prawo ingerencji w Towar w zakresie jego ulepszania (takie jak: wymiana napędu DVD, twardy dysk, dodatkowa karta, pamięć RAM) bez wpływu na gwarancję, jednakże Producent nie ponosi odpowiedzialność za problemy wynikające z instalacji tych przedmiotów.
X. Reklamacje w zakresie świadczenia usług drogą elektroniczną
§ 47
IT TECH SERVICES sp. z o.o. podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego działania Sklepu, w takim zakresie, jaki wynika z aktualnej wiedzy technicznej i zobowiązuje się usunąć w rozsądnym terminie wszelkie nieprawidłowości zgłoszone przez Klientów.
§ 48
Klient zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić IT TECH SERVICES sp. z o.o. o wszelkich nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu serwisu Sklepu Internetowego.
§ 49
Nieprawidłowości związane z funkcjonowaniem Sklepu Klient może zgłaszać pisemnie na adres: 44-200 Rybnik, ul. Kościelna 1, mailowo pod adres bok@chillblast.pl lub przy użyciu formularza kontaktowego.
§ 50
W reklamacji Klient powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji, rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości związanej z funkcjonowaniem Sklepu.
§ 51
IT TECH SERVICES sp. z o.o. zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.
X. Postanowienia końcowe
§ 52
Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy IT TECH SERVICES sp. z o.o. a Klientem, który jest konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, zostaje poddane sądom właściwym zgodnie z postanowieniami właściwych przepisów Kodeksu postępowania cywilnego.
§ 53
Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy IT TECH SERVICES sp. z o.o. a Klientem, który nie jest konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego Kodeksu Cywilnego, zostaje poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę IT TECH SERVICES sp. z o.o..
§ 54
W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego, przepisy Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.